FUSCHIA BAKERY FANS

Wednesday, May 30, 2012

MAJLIS PEMBUKAAN RASMI FUSCHIA BAKERY INGREDIENTS

Assalamualaikum sekalian sahabat ...

Rasanya dah lama sangat aku tak menulis. Mana taknya, terlalu penat dan terlalu sibuk. Yang nak packing barang barang tu aku. Buat masa ini, aku tak ada pekerja. Cuma Husband aku je yang banyak membantu.

Untuk makluman semua, pada 25hb May 2012, aku dan mula buka kedai aku. Dan pada 27hb May 2012, secara rasminya aku telah pun buka kedai aku ni kepada orang ramai.


ramai juga sahabat aku dan husband aku yang datang. Aku terpaksa import makcik aku dan anaknya dari ipoh untuk membantu aku selama 2 hari ini. Anak makcik aku dan kawan dia akan bekerja dgn aku tak lama lagi ... dalam awal bulan 7 nanti.

Pada hari berkenaan, aku dgn berbesar hati telah menjamu kawan kawan aku yang hadir dgn Beehon Goreng, kuih - muih, dan yang terbaiknya adalah Kek yang dibuat sendiri oleh bakal staff aku tu nanti.

Ramai yang hadir termasuk orang yang nak beli barang. Dan tak kurang juga yang ada bertanyakan mengenai backing kelas ... dan ada juga yang nak mendaftar.... tapi itu semua akan dilakukan selepas hari raya aidilfitri kelak ... namun akan diberitahu kelak ....

Pada hari berkenaan, aku ada melancarkan 3 programme.

1) Kepada sesiapa yang ingin membuat tempahan awal bahan bahan bakery sempena hari raya aidilfitri kelak, boleh berbuat demikian ....

2) Pendaftaran kelas memasak

3) Daftar member .. dpt 15% diskaun over RM50.00 dalam 1 resit.

ok lah setakat ini .... selamat membaca ...

sekian terima kasih,
ikhlas YAN (0126799964)

No comments:

Post a Comment