FUSCHIA BAKERY FANS

Sunday, June 10, 2012

TEMPAHAN BAHAN BAKERI UNTUK AIDILFITRI 2012


Assalamualaikum semua,

Isu kali ini, aku nak promosikan bahan bahan membuat kek, roti dan lain lain sempena kedatangan Syawal (Hari Raya Aidilfitri 2012) yang akan datang.

Sebenarnya, aku terpaksa buat mcm ni memandangkan husband aku banyak ambil tempahan dari kawan kawan dia. Ada yang order sampai RM300.00 So untuk berlaku adil kepada mana mana customer aku yang lain, aku akan mengambil tempahan penyediaan bahan bakeri ini. Caranya mudah jer ...

1) Datang sendiri ke kedai Fuschia ini dan buat tempahan keatas borang yang telah disediakan. Boleh juga membuat tempahan melalui telefon atau email seperti yang tertera dalam flyer diatas.

2) Lakukan sedikit deposit sebab takut takut order tak nak amik ...

3) nyatakan bila boleh kami hantar atau anda ambil tempahan berkenaan. Supaya cukup masa untuk kami sediakan bahan bahan tersebut.

4) Sampai masanya, kami akan call dan hantar atau anda ambil dikedai kami. Dan yang penting dan terakhir sekali .... bayaran untuk bahan bahan tersebut lah ... he he he

mudah bukan ... anda tidak pening kepala ... dan berbelanja dengan baik dan bijak sekali .....


sekian terima kasih,
ikhlas YAN (0126799964)

No comments:

Post a Comment