FUSCHIA BAKERY FANS

Wednesday, June 27, 2012

BERITA BAIK KEPADA PENGILANG DAN JUGA PEMBEKAL

Assalamualaikum,

Saya dengan ini berbesar hari mempelawa mana mana syarikat pengilang dan juga pembekal bumiputera dan Islam untuk membekalkan bahan bahan mentah bakeri kepada saya. Ini kerana, keperihatinan saya dan juga pembeli yang rata ratanya adalah org Islam mengenai hala dan kebersihan serta kualiti bahan bahan tersebut.

Kepada yang bukan bumiputera, sy juga alu alukan dari pengilang dan juga pembekal. Akan tetapi, saya amat memerlukan bahan bahan bakeri seperti botol botol, dan juga tools dalam penyediaan kek, roti, biskut dan lain lain bukannya dari segi bahan bahan bakeri. Senang cerita sy mencari bakery tools / kitchen tools seperti berus, pisau pemotong kek, kertas cup cake, pelapik kek (bulat dan segi empat) dengan pelbagai saiz, kotak kek dan macam macam lagi lah.

sekiranya ada, silalah hubungi saya seperti yang tertera dibawah

sekian terima kasih,
ikhlas YAN (0126799964)

No comments:

Post a Comment