FUSCHIA BAKERY FANS

Monday, July 2, 2012

TEMPAHAN BAKERI HARI RAYA AIDILFITRI 2012

Assalamualaikum semua fans,


Masih ingat flyer diatas, sebenarnya saya pernah post flyer ini sebelum ini dalam blog, dan juga fb saya. Dan kemuncaknya, Alhamdulillah, saya telah pun menerima tempahan bahan bahan bakeri tersebut untuk kegunaan raya yang akan menjelang tiba bulan depan iaitu August 2012.

Ini adalah diantara tempahan tempahan yang sempat husband saya snap menggunakan camera tersayangnya DLSR Canon D550







sekiranya anda semua juga ingin menempah bahan bahan bakeri untk raya akan datang tak lama lagi, silalah email kan pada saya tempahan anda .. Insya ALLAH, saya akan berikan harga yang istimew ... calling calling ....

sekian terima kasih,

Ikhlas,
Yan 0126799964

No comments:

Post a Comment