FUSCHIA BAKERY FANS

Tuesday, July 24, 2012

TEMPAHAN BERUPA GIFT

Assalamualaikum kepada semua fans,

Terlebih dahulu, saya ingin memohon maaf kerana terlalu lama tak update facebook dan blog sy ini memandangkan terlalu busy. Banyak nak kena buat al-maklumlah bulan puasa kan. Banyak tempahan bahan bahan secara online dan tak kurang juga nak beli bahan bahan bakeri sempena raya ini.

Menyebut tentang tempahan, sy memanjatkan kesyukuran kepada ALLAH kerana memberikan saya rezeki tidak terhingga. Baru baru ini, saya menerima tempahan sebanyak 400 kotak berupa gift yang ditempah oleh sebuah syarikat ini. Ya ALLAH bersyukurnya sy. Gift tersebut berupa buah kurma yang telah saya buang bijinya dan digantikan dgn badam yang di goreng (goreng tanpa minyak) untuk menambahkan kerangupan ketika makan. Bukan itu sahaja, buah kurma itu saya salut dgn coklat untuk menambah selera dan kesedapan ketika memakannya ketika berbuka puasa.

Gambar dibawah ini adalah reka bentuk gift tersebut ...











dan ....

BERITA BAIK KEPADA SEMUA SAHABAT DAN FANS FUSCHIA BAKERY INGREDIENT !!!!

SAYA DENGAN INI BERBESAR HATI MENAWARKAN HARGA RM10.00 SEKOTAK (SAMA PATERN DAN SIZE) KURMA BADAM BERSALUT COKLAT. HARGA YANG SAYA TAWARKAN ADALAH CUKUP MURAH BERBANDING DGN HARGA YANG DIBERIKAN KEPADA SYARIKAT TERSEBUT.

BAGI MEREKA YANG INGIN MENEMPAH LEBIH DARI 30 KOTAK, SAYA AKAN BERIKAN HARGA YANG TERBAIK DAN TERMURAH. 


JANGAN MALU, JANGAN SEGAN !!!
HUBUNGI SAYA SEGERA UNTUK PERTANYAAN DAN TEMPAHAN !!!! 


Akhir sekali, silalah menikmatinya.

sekian terima kasih,

yang ikhlas
Yan 0126799964

No comments:

Post a Comment