FUSCHIA BAKERY FANS

Wednesday, August 1, 2012

TEMPAHAN 24 BOTOL KUIH SEMPRET

Assalamualaikum semua fans,

Pada 22hb Julai 2012, perusahaan Fuschia Bakery Ingredients menerima tempahan berupa Kuih Sempret sebanyak 48 botol yang mana didalamnya ada 50 biji. Semasa sy menerima tempahan ini, sy bersyukur sangat kerana Fuschia Bakery mula mendapat perhatian dari individu dan juga beberapa buah syarikat.

Tempahan itu kami sudah kan selama 3 hari berturut turut memandangkan membuatnya kami memerlukan ketelitian agar memenuhi kehendak pelanggan. Selama tiga hari itu juga, kami juga menerima beberapa lagi tempahan kuih raya dari rakan rakan suami ku dan juga dari kawasan sekitar kedai kami.

Akhirnya pada 25 Julai 2012, akhirnya kami dapat "meng hand over kan" tempahan berkenaan tepat jam 2.00 petang seperti yang di minta. Kepada kak Rohaya, kami mengucapkan terima kasih diatas tempahan berkenaan. Kami berharap agar akak tak jemu untuk menempah lain lain jenis biskut dan kuih raya dari fuschia bakery ingredient.

Kepada semua fans, mohon maaf sangat sangat sebab tak sempat nak ambil gambar memandangkan kami semua teramat sibuk menyiapkan tempahan.

sekian terima kasih

ikhlas,
Yan
0126799964

No comments:

Post a Comment